יום ראשון, 15 ביוני 2014

טבעת אירוסין תגיע אחרי זוגיות טובה

אני רוצה כבר חבר, אני רוצה אהבה, למה לי אין חבר? האם משהו אצלי לא בסדר? אלה הן שאלות שעולות אצל כל בחורה רווקה בת 30+.
הרצון להיות בתוך מערכת זוגית ממוסדת, לעבור את כל התהליכים שיש במערכות יחסים הצעת החברות, הבילויים המשותפים, הצעת נישואין, טבעת אירוסין וחתונה. כל אישה רוצה לעבור את השלבים הנ"ל, להיות חלק ממשהו, מישהו שאפשר לחלוק איתו איך עבר היום שלנו, מישהו שמחכה לנו בבית שאנו מגיעים מאוחר, יחד עם זאת אסור לשכוח את הלחץ מכיוון המשפחה, להקים משפחה.

אבל אצל רוב הנשים הרווקות אין בעיה, הן פשוט לא מוכנות למערכת זוגית, חוסר המוכנות להיות חלק ממערכת זוגית יושב אצלן בתת מודע, וגורם להן לעשות בחירות לא נכונות. ובכל פעם שהן עושות בחירה כזו הן שוב מתרחקות מהיעד של טבעת אירוסין שהן כל כך רוצות. בחירת אהבה זה לא כמו באגדות, שהנסיך מציל את הנסיכה. וזו הבעיה שיש נשים החושבות שאהבה היא כמו סיפור מהאגדות, יבוא נסיך עשיר ויציל אותנו. זוגיות היא עבודה קשה, צריך לבחור בן זוג שמתאים לנו, שמשלים אותנו. למה הכוונה? אם אני טיפוס שאוהב להיות בשליטה על כל פעולה, אני לא יכולה לבחור בן זוג כמוני, כי על כל פעולה יהיה בנינו ריב, כי כל אחד מאיתנו ירצה לשלוט במצב לפי ראות עיניו. לכן אני צריכה למצוא טיפוס שפחות מעוניין בשליטה, שאין לו בעיה שמישהו אחר יקבל החלטות.



טבעות אירוסין הן חלק מהצעת נישואין ועד להצעה יש עבודה רבה בתוך הזוגיות, צריך לעבוד על תקשורת, לדעת מי הבן אדם שעומד מולי, לדעת על מה אסור לנו להתפשר ועל מה לא כדי לפתוח ריב. אחרי שנעבור את התקופה הראשונה כזוג שחי יחד ונלמד אחד את השני ונחיה יחד בשלום אז תגיע טבעת אירוסין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה