יום שני, 16 ביוני 2014

הגיע הזמן לקבל טבעת אירוסין

יש לי חבר כבר כמעט שנה וחצי, אני כבר מאוד רוצה להתחתן, לעומת זאת הוא לא מראה סימנים שהוא מתקדם לשם. אנחנו גרים יחד כבר שנה, רבים משלימים ובעיקר אוהבים. יש אנשים שחושבים שזה מוקדם מדי, רק שנה וחצי יחד. אבל שנינו לא ילדים אני בת 33 והוא בן 36 ואני רוצה שכבר נתקדם, והעניין הוא לא סביב טבעת אירוסין, אני פשוט כבר רוצה להתחתן ולהביא ילדים. לפני כמה ימים הייתה לנו שיחה על הנושא, הוא אמר שהוא לא מוכן לזה כרגע, ואני אמרתי שאני לא מתכוונת לבזבז את הזמן שלי, כי אם הוא לא מוכן עכשיו אז מי מבטיח לי שהוא יהיה מוכן עוד שנה? הוא אמר לי שהוא לא סתם מושך את הזמן והוא כן רוצה להתחתן איתי, אבל כרגע המצב הכלכלי שלנו לא הכי טוב, והוא מחכה לצבור קצת כסף, אני לא קונה את זה, ואמרתי לו.
כמה עולה טבעת אירוסין? 2000 ₪? אין לך להשקיע בין 2000 שקל? וזה גם לא סביב זה, לא אכפת לי כל כך מהעניין של טבעות אירוסין, מבחינתי בוא נקבע שאנחנו מתחתנים ונלך לחפש אולם. הוא לא ענה, אבל אמר לי שהוא צריך עוד קצת זמן.
לפי דעתי הוא מפחד, כל החברים הקרובים שלו גרושים, וכנראה שהוא מפחד מזה. אז ניסיתי להסביר לו, שאני והוא זה שונה, שנינו עברנו כמה מערכות יחסים ארוכות ואנחנו בוגרים, ויודעים בדיוק מה אנחנו מחשפים אצל בן הזוג. ואנחנו לא רוב הסיכויים לא נתגרש.
שבוע אחרי הוא הציע לי נישואין ואפילו קנה טבעת אירוסין מיוחדת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה